Produse
Produse
    • Total lei Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc

      Phronesis marketing

      Phronesis marketing

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2023
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      ISBN:
      9786069557617
      Dimensiuni: H: 20cm | l: 13cm
      Adaugă în coș
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 400 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Cumpărat des împreună cu:
      Descriere

      Această carte se adresează celor care nu au impresia că știu deja totul despre publicitate:

      – celor care lucrează în publicitate, ca și
      – clienților agențiilor de publicitate;
      – celor care au vechime în domeniul marketingului, dar și
      – celor care se află în situația de a lua, în cunoștință de cauză, decizii de marketing și de alocare a bugetului,
      – celor care desfășoară cercetări de piață, analizează date și își adaptează în mod constant strategiile de marketing la un mediu de afaceri aflat în permanentă schimbare, în scopul obținerii celor mai bune rezultate.

      Dacă ești deținătorul unei afaceri mici care are ambiția de a ajunge o afacere mare sau dacă lucrezi deja de multă vreme în marketing în cadrul unei organizații mari, această carte este pentru tine. Te va ajuta să începi de la zero sau îți va da idei noi despre cum să îți îmbunătățești strategia de marketing și cum să o implementezi mai bine pentru a obține rezultate profitabile pe termen lung „Sunt absolut încântat de cât de bună – și necesară – este această carte. Ești un David Ogilvy din perspectiva clientului!” Rory Sutherland, vicepreședinte Ogilvy UK, autor al cărții Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don’t Make Sense Vîlsan este o raritate, un CMO cu decenii de experiență practică, dar care a reușit să dedice timp și studiului celor mai recente teorii, iar acum scrie o carte despre cum se raportează teoria și practica una la cealaltă.”

      Paul Feldwick, autorul cărții The Anatomy of Humbug

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.