Produse
Produse
    • Total lei Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Asistență


      Impachetare gratuita

      Împachetare gratuită

      Fie că sunt așteptate sau, dimpotrivă, sunt oferite ca surpriză, cadourile aduc cele mai frumoase bucurii. Ajunse în mâinile destinatarului, ele sunt cântărite cu anticipație, supuse privirilor curioase și, odată desfăcute devin generatoare de zâmbete.

      Cu toate aceste gânduri în minte, oferim serviciul de împachetare de cadou în mod gratuit. La Cărturești te ajutăm să surprinzi plăcut persoanele dragi.


      Ridicare produse din librărie

      Ridicare produse direct din librărie

      De acum înainte poți opta pentru ridicarea coletului din oricare dintre librăria noastră din Chișinău.

      Pentru a beneficia de acest serviciu este de ajuns să te autentifici în contul creat pe site și să plasezi o comandă care să conțină numai produse cu eticheta de livrare în 24H. Opțiunea de ridicare din librărie nu va fi afișată dacă unul dintre articole nu se încadrează în termenii menționați mai sus.

      Plata produselor se va face exclusiv cu cardul, online. Comenzile plasate de luni până joi, până în orele 15.00, vor fi procesate și expediate în aceeași zi de la sediul nostru.

      În momentul în care pachetul va ajunge în librăria din Chișinău, vei fi anunțat prin email și vei primi un cod unic format din 8 caractere-> codul de securitate în baza căruia vei putea ridica pachetul.

      Ridicarea din librărie: Pachetul va putea fi ridicat de la casa de marcat sau în locurile special amenajate în librărie.

      Colegii responsabili îți vor permite preluarea coletului doar în baza codului de siguranță primit pe email. Te rugăm să te asiguri că ai primit acest cod și că îl poți prezenta în magazin pentru ridicare.

      Coletul va fi păstrat în librărie timp de 7 zile. După acest interval, coletul va fi returnat la depozitul site și vei fi contactat pentru detalii ulterioare.

      Retur și schimb produse: Returul produselor se face doar prin curier, contactând departamentul Relații Clienți. Politica noastră privind returul produselor rămâne neschimbată și o poți citi aici.

      Este bine de știut că nu vor fi primite înapoi pachetele desfăcute în librărie și nici acceptat schimbul acestora cu alte produse din librărie.

      Pentru situațiile în care vrei să schimbi un produs există soluții, pe care le vei afla atunci când vei contacta același departament Relații Clienți.


      Costuri de transport

      Costuri de transport

      Acestea vor fi calculate, separat, în coş, în funcţie de destinaţie (în Chișinău sau în ţară) şi greutatea aproximativă a coletului tău.

      În cazul în care optezi pentru ridicarea produselor dintr-o librărie Cărturești aleasă de tine, poți face asta gratuit, indiferent de valoarea comenzii.

      În raza municipiului Chișinău livrarea comenzilor cu valoare egală sau mai mare de 300 lei este gratuită.
      Livrarea comenzilor în limita teritoriului Republicii Moldova, sunt gratuite dacă depășesc suma de 500 lei.

      Dacă nu, avem următoarele tarife de livrare:

      • Prin curier în orașul Chișinău:
        În decurs de 2-3 zile lucrătoare: 35 MDL.
        Ore de livrare: 12.00-18.00 (Luni-Vineri). Comenzile plasate vineri, sâmbătă și duminică se livrează în săptămâna următoare.
      • Prin curier în Republica Moldova
        În decurs de 3-5 zile lucrătoare: 70 MDL - veți fi telefonat preventiv de curier. Ore de livrare: 12.00-18.00 (Luni-Vineri).

      Livrările se fac prin serviciul de curierat Muvi Express. În zilele declarate sărbători oficiale în Republica Moldova nu se efectuează livrări.

      Utilizarea voucherelor

      Utilizarea voucherelor pe Carturesti.md

      1. Accesează produsele dorite.
      2. Pentru achiziţionarea produselor, apasă butonul "Adaugă în coș"
      3. Accesează coşul de cumpărături prin intermediul butonului din dreapta sus a site-ului, folosind butonul "Finalizare comandă".
      4. În meniul "Finalizare comandă", introdu codul în câmpul "Cod voucher" și apasă butonul "Trimite".
      5. Se pot folosi mai multe vouchere cu valoare fixă într-o singură comandă, repetând instrucțiunile de la punctul precendent pentru fiecare.
      6. După introducerea voucherelor, continuă completarea formularului cu datele necesare și apoi apasă butonul "Finalizare comandă".

      Pentru informații suplimentare și asistență, ne poți contacta la telefon (+37360922273) sau la adresa de e-mail ecomenzi.md@carturesti.net


      Simboluri de stoc

      Simboluri de stoc

      Ai putea să te întrebi ce înseamnă unele lucruri de pe site. Bunăoară sunt aceste semne în dreptul produselor:


      284589-9.jpeg

      Acest tag apare cand produsul este în stoc.


      284589-12.jpeg

      Acest tag apare când mai avem doar câteva exemplare din acest produs.


      284589-11.jpeg

      Acest tag apare cand produsul nu este în stoc dar poate fi adus la comanda, in functie de disponibilitatea produsului la furnizor.


      284589-10.jpeg

      Acest tag apare cand produsul este epuizat la furnizori si nu mai poate fi livrat.



      284589-7.jpeg

      Aceste produse pot fi precomandate si vor fi livrate imediat ce intra in stocul nostru.



      Întrebari frecvente

      Întrebari frecvente

      1. Am văzut că pot comanda un voucher Cărturești. Îmi poți spune ce este?

      Voucherul Cărturești este un cadou valoric pe care îl poți folosi ca instrument de plată. E o metodă simplă de a răspunde la întrebarea „ce cadou să mai cumpăr, oare?” – una pe care știm că ți-ai adresat-o de multe ori.

      Poți încărca voucherele cu orice sumă, atâta timp cât aceasta este multiplu de 10. Suma poate fi utilizată atât pe site, cât și în librăriile fizice, în maxim 3 achizitii. Valabilitatea voucherelor este de 1 an de zile.

      2. Aș vrea să comand un voucher Cărturești, cum pot să fac?

      Voucherele pot fi achizitionate direct din librarie, sub forma unui tichet. Valoarea acestuia este de: 150 MDL, 200 MDL, 300 MDL, 500 MDL și 1000 MDL.

      Pentru mai multe informații, ne poți contacta la telefon (+37360922273) sau la adresa de e-mail ecomenzi.md@carturesti.net

      3. Sunt din afara țării și aș vrea să comand ceva. Cum procedez? Cum livrați?

      Poți plasa comenzi și din afara țării, dacă dorești să faci un cadou unei persoane dragi, care se află în Republica Moldova. Alegi produsul, achiți comanda online iar noi o livrăm persoanei pe adresa indicată într-un răstimp de 3-5 zile.

      Dacă dorești să comanzi produse de pe site care sa fie livrate în afara Republicii Moldova, te încurajăm să mergi la colegii noștri de pe carturesti.ro. Ei fac livrare internațională.

      4. Am vrut să comand un produs pe site marcat ca fiind disponibil „La comandă”, dar ulterior a dispărut. De ce?

      Ca să-ți răspundem la întrebare, îți povestim acum puțin despre diferitele etichete pe care le vezi aplicate produselor pe site.

      Noi avem pe site mai multe produse. Unele sunt stocul propriu ale site-ului și la acestea o să vezi eticheta „Livrare în 24h”. Pentru alte produse, marcate ca fiind „În stoc”, apelăm la stocul Librăriilor Cărturești. Iar pentru produsele care au eticheta „La comandă”, noi apelăm la furnizori externi și interni.

      După cum observi, facem tot posibilul ca produsele dorite să ajungă la tine. Dar, din păcate, momentan nu există un sistem de sincronizare între sistemul de gestiune al Cărturești și cel al furnizorilor la care apelăm. Noi avem multe surse din care încercăm să ne aprovizionăm, iar atunci când tu vrei un produs, începem să interogăm disponibilitatea lui în cât mai multe părți. Uneori însă, oricâte eforturi am depune, nu mai găsim produsele dorite de tine la niciun furnizor.

      Este important să știi că noi nu avem cum să garantăm că un produs din cele marcate ca fiind disponibile „La comandă” mai este pe stoc până nu plasăm solicitarea la furnizori și nu primim răspuns din partea lor.

      5. Am vrut să comand un produs etichetat ca „Indisponibil”, dar nu am putut. De ce?

      Dacă un produs este etichetat ca fiind indisponibil, înseamnă că este epuizat la furnizorii noștri. Din păcate, oricât ne-am dori, nu putem onora momentan comanda pentru acest produs.

      6. Am plasat o comandă, dar aș vrea să modific ceva. Cum procedez?

      Dacă vrei să aduci modificări unei comenzi plasate pe site-ul nostru, te rugăm să ne contactezi la telefon (+37360922273) sau la adresa de e-mail ecomenzi.md@carturesti.net
      Unul dintre colegi te va ajuta cu siguranță.

      7. Îmi poți spune când se va reedita un produs?

      Din păcate, pentru că lucrăm cu mulți furnizori ne este greu să știm o dată exactă a reeditării unui produs. Dar îndată ce va deveni din nou disponibil, el va fi listat și la noi pe site.

      8. Am apucat deja să plătesc cu cardul un produs care între timp a devenit indisponibil. Cum fac pentru a-mi recupera banii?

      Sunt două posibilități: fie primești întreaga sumă înapoi, fie o poți folosi ca plată pentru alt produs, la schimb. Întâi sună-ne (+37360922273) sau scrie-ne la ecomenzi.md@carturesti.net


      Contact info


      Ne poți contacta:
      comenzi online:
      ecomenzi.md@carturesti.net
      tel.: +37360922273
      program relații cu clienții:
      Luni - Vineri: 10:00 - 18:00

      mun. Chisinau str. Arborilor 21, et. 3, MallDova

      Contact info


      Probleme? Ne poți contacta:
      comenzi online:
      ecomenzi.md@carturesti.net
      tel.: +37360922273
      program relații cu clienții:
      Luni - Vineri: 10:00 - 18:00

      mun. Chisinau str. Arborilor 21, et. 3, MallDova
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.