Produse
Produse
    • Total lei Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc

      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21
      Afacerile in secolul 21

      Afacerile in secolul 21

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2024
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      144
      Traducatori:
      Marian Tudorache
      Titlu Original:
      Business Of The 21st Century
      ISBN:
      9786064416667
      Dimensiuni: H: 23cm | l: 15cm
      Adaugă în coș
      223.00
      Stoc Limitat
      Livrare in 3-5 zile lucratoare
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 400 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      S-ar putea să-ți placă și:
      Descriere

      Majoritatea oamenilor trăiesc vremuri dificile, dar pentru cei mai mulți antreprenori există potențial economic. Nu numai că a venit timpul să ai afacerea ta, ci acum este cel mai potrivit moment să-ți protejezi viitorul!

      Nu economia e problema. Tu ești problema. Te înfurie la culme corupția lumii corporatiste, Wall Street și băncile mari, guvernul, care de cele mai multe ori procedează greșit? Sau te înfurie propriul ego pentru că nu ai preluat controlul asupra finanțelor tale mai devreme?

      Viața e dură. Întrebarea este: ce ai de gând să faci? Dacă atunci când auzi de economie oftezi și te vaiți sau arunci vina pe alții, nu vei reuși să ai un viitor asigurat din punct de vedere financiar. Dacă vrei bogăție, trebuie s-o creezi. Trebuie să fii stăpân pe propriile câștiguri, ca să-ți protejezi viitorul!

      Robert T. Kiyosaki este american de origine japoneză, născut şi crescut în Hawaii. După ce a absolvit US Merchant Marine Academy din New York, s‑a înrolat în trupele de puşcaşi marini şi a luptat în Vietnam ca ofiţer și pilot de elicopter. După război, a lucrat în departamentul de vânzări al Xerox Corporation, apoi, în 1977, a deschis o companie care a adus pe piaţă primele portofele din nailon şi Velcro cu diverse simboluri şi embleme rock’n’roll.

      În 1985 a fondat o companie internaţională care avea ca scop educarea a zeci de mii de oameni din întreaga lume cu privire la afaceri şi investiţii.

      În 1994, Robert şi‑a vândut afacerea şi, datorită investiţiilor, a putut să se retragă din activitate la vârsta de 47 de ani.

      În scurta perioadă petrecută ca „pensionar“ a scris bestsellerul internaţional Rich Dad, Poor Dad. În calitate de antreprenor, mentor şi investitor, Robert scrie rubrica lunară „Why the Rich Are Getting Richer“ pentru Yahoo! Finance, precum şi editorialul „Rich Returns“ pentru revista Entrepreneur.

      Pasionată de educarea femeilor în ceea ce privește banii și investițiile, Kim Kiyosaki își valorifică experiența dobândită până acum în afaceri, imobiliare și investiții în misiunea de a sprijini educația financiară. Kim a fost invitată specială în cadrul unor programe TV precum Larry King Show, la postul FOX News și în show‑ul Braveheart View și este gazda emisiunii Rich Woman a postului PBS. Preocupările lui Kim în domeniul educației financiare au fost prezentate recent în revista Essence. Este și editorialistă pentru WomanEntrepreneur.com.

      Kim a devenit milionară prin forțe proprii și are o căsătorie fericită. Prima sa carte a ajuns pe lista de bestsellere a revistei Business Week încă din prima lună după apariție, fiind bestseller în țări din întreaga lume, inclusiv în Mexic, Africa de Sud, India, Australia, Noua Zeelandă și în țări din Europa. Despre carte, Donald Trump a spus următoarele: „Această carte este o lectură obligatorie pentru toate femeile. Astăzi, mai mult ca oricând, femeile trebuie să se priceapă foarte bine la problemele financiare.“ Cartea a fost inclusă în Donald Trump’s Summer Reading List pe anul 2009.

      Kim Kiyosaki și soțul ei Robert Kiyosaki știu cum este să fii în situația de criză financiară cu care se confruntă mulți americani în ziua de azi. În anii 1980 nu aveau niciun adăpost sau loc de muncă și aveau datorii de peste 400 000 de dolari. În acel moment dificil, au creat și au pus în practică o formulă simplă în 10 pași pentru a scăpa de datorii, despre care au vorbit în popularul audiobook How We Got Out of Bad Debt. Astăzi, sunt antreprenori de succes și autori de bestsellere. În același timp, Robert și Kim Kiyosaki au creat în 1996 jocul de societate CASHFLOW pentru a‑i învăța pe cei interesați strategiile financiare și de investiții pe care Robert le‑a învățat de la tatăl său bogat pe parcursul multor ani. Aceleași strategii le‑au permis celor doi să se pensioneze mai devreme. Astăzi există mii de cluburi CASHFLOW în întreaga lume.

      În 1997, Kim și Robert au fondat The Rich Dad Company. Misiunea declarată a companiei a fost cea de alfabetizare financiară prin intermediul cărților, al jocurilor și al altor instrumente educaționale, ceea ce i‑a atras prestigiu și recunoaștere internațională. „Prea multe femei, mai ales pe măsură ce îmbătrânesc, ajung în situații financiare dificile – din cauza divorțului, a morții soțului sau pur și simplu a lipsei de planificare.

      John Fleming s‑a născut și a crescut în Richmond, Virginia. Interesul pentru arhitectură și dorința de a construi s‑au născut dintr‑o tradiție de familie care datează încă din vremea străbunicilor săi. Student eminent, și‑a dezvoltat interesul pentru design arhitectural la Illinois Institute of Technology, instituție cunoscută pentru adeziunea sa la principiile lui Mies van der Rohe, unul dintre cei mai cunoscuți arhitecți ai timpurilor moderne. După absolvire, John a lucrat pentru marele arhitect și a fost selectat pentru a realiza multe dintre ilustrațiile din ultima carte dedicată acestuia.

      Cunoștințele și interesul lui John pentru arhitectură l‑au condus în cele din urmă la înțelegerea faptului că aceleași principii de proiectare și construire ar putea fi aplicate și în viață. Aceste idei au constituit fundamentul convingerii sale puternice că oamenii obișnuiți pot realiza lucruri extraordinare urmând concepte similare. Credința sa l‑a determinat să treacă de la studiul arhitecturii la o carieră în domeniul vânzărilor directe. Decizia lui John de a activa în industria vânzărilor directe a fost influențată de faptul că aici și‑au găsit locul oameni din toate categoriile sociale, cu sau fără experiență în domeniu, de mai bine de 100 de ani. El a înțeles faptul că acest lucru le‑a creat posibilitatea de a activa în sistemul american al liberei inițiative celor interesați să dobândească competențe de bază despre vânzările directe și deservirea altora. Timp de 40 de ani, și‑a testat teoriile nu numai asupra lui însuși, ci și asupra altor mii de oameni despre care credea că ar putea deveni arhitecții propriilor destine.

      John și‑a construit o carieră de succes ca antreprenor, consultant, publicist și speaker. A înființat și și‑a gestionat propria companie de vânzări directe, a activat ca antreprenor independent și a deținut diverse posturi de conducere în cadrul unor companii de top, inclusiv, timp de 15 ani, la Avon Products, Inc., în cadrul căreia a condus departamentul de afaceri occidentale, înregistrând o creștere record a vânzărilor și a veniturilor timp de șase ani consecutivi. John s‑a retras de la Avon în 2005. A activat o perioadă lungă în cadrul Direct Selling Association și Direct Selling Education Foundation și în prezent face parte din consiliile de administrație ale celor două organizații. În 1997, Direct Selling Education Foundation a recunoscut importanța contribuțiilor sale în domeniu, acordându‑i cea mai importantă distincție, Circle of Honor Award.

      În ultimii ani, John a înființat noi structuri organizaționale prin intermediul cărora a putut să‑și valorifice cunoștințele de consultanță și leadership în domenii legate de afaceri și educație și în identificarea de soluții privind problemele vieții de zi cu zi. În 2006, a devenit patron și editor‑șef al Direct Selling News, publicație din domeniul comercial care deservește industria vânzărilor directe, poziție din care are posibilitatea să le împărtășească cunoștințele și opiniile celor cu funcții de conducere în această industrie (directsellingnews. com). Din 2008 este director executiv al SUCCESS Foundation, organizație nonprofit care ajută adolescenții să dobândească competențe de bază în domeniul dezvoltării personale, astfel încât să‑și poată atinge potențialul maxim (SUCCESSFoundation.org). John este, de asemenea, autorul paginii The One Course, în cadrul căreia oferă orientări despre cum să‑ți construiești o viață de succes folosind principiile arhitecturii (theonecourse.com).

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.