Produse
Produse
    • Total lei Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Branding that Means Business

      Branding that Means Business

      Books That Give You The Edge
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Engleza
      Data publicării:
      2022
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      240
      Colectie:
      ISBN:
      9781788168663
      Dimensiuni: H: 19.8cm | l: 12.8cm | 2.2cm | 200g
      Adaugă în coș
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 400 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Cumpărat des împreună cu:
      273.00lei
      În stoc
      113.00lei
      Indisponibil
      S-ar putea să-ți placă și:
      Descriere

      In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without?

      To rise to this challenge, brands must shape not just what consumers buy, but how they act, feel and connect. This requires a new perspective, one that goes beyond business and into the fundamentals of human behaviour.

      Branding that Means Business combines the latest business thinking with psychology, sociology, and anthropology to show that a brand can't serve a business unless it connects with people.

      Equipped with these human-based perspectives, you'll have the tools to create, enhance and distinguish your brand in new and impactful ways - and make it a must-have in the minds and lives of your consumers.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.