Produse
Produse
    • Total lei Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc

      Cand cumparatorul spune nu

      Cand cumparatorul spune nu

      Strategii esentiale pentru a realiza o vanzare
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2016
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      330
      ISBN:
      9789738495937
      Dimensiuni: H: 20cm | l: 13cm
      Adaugă în coș
      229.00
      În stoc local
      Livrare in 3-5 zile lucratoare
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 400 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Cumpărat des împreună cu:
      Descriere

      Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce contine pasii necesari care te vor instrui si ghida de acum inainte de la momentul de stabilire a legaturii cu potentialul client si pana in momentul in care acesta rosteste binecuvantatul DA!


      Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu” . Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.

      Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:
      -Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica;
      -Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului;
      -Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor;
      -Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
      Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.

      Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.