Produse
Produse
    • Total lei Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      For the Culture

      For the Culture

      The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyonce
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicării:
      2024
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      352
      ISBN:
      9781035020034
      Dimensiuni: H: 20cm | l: 13cm | 2cm | 222g
      Adaugă în coș
      328.00
      Stoc Limitat
      Livrare in 3-5 zile lucratoare
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 400 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      S-ar putea să-ți placă și:
      Descriere

      We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In For the Culture, Marcus Collins argues that to inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture.

      With a deep perspective based on a century's worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behaviour. Using captivating stories from his own life as a top marketer - including spearheading digital strategy for Beyoncé, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds - he shows how you can do the same.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.