Produse
Produse
    • Total lei Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      ×

      Serviciile de asistenţă telefonică şi cel de operare vor fi indisponibile în perioada 31 ianuarie - 2 februarie. Comenzile plasate în perioada 29 ianuarie, ora 15 - 2 februarie vor fi procesate începând cu 3 februarie. Vă mulţumim!

      Good Strategy/Bad Strategy

      Good Strategy/Bad Strategy

      The difference and why it matters
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicării:
      2017
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      336
      ISBN:
      9781781256176
      Dimensiuni: H: 19.8cm | l: 12.9cm
      Adaugă în coș
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 400 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Cumpărat des împreună cu:
      382.00lei
      În stoc local
      298.00lei
      Indisponibil
      S-ar putea să-ți placă și:
      379.00lei
      În stoc local
      328.00lei
      Stoc Limitat
      Descriere

      When Richard Rumelt's Good Strategy/Bad Strategy was published in 2011, it immediately struck a chord, calling out as bad strategy the mish-mash of pop culture, motivational slogans and business buzz speak so often and misleadingly masquerading as the real thing.

      Since then, his original and pragmatic ideas have won fans around the world and continue to help readers to recognise and avoid the elements of bad strategy and adopt good, action-oriented strategies that honestly acknowledge the challenges being faced and offer straightforward approaches to overcoming them. Strategy should not be equated with ambition, leadership, vision or planning; rather, it is coherent action backed by an argument.

      For Rumelt, the heart of good strategy is insight into the hidden power in any situation, and into an appropriate response - whether launching a new product, fighting a war or putting a man on the moon. Drawing on examples of the good and the bad from across all sectors and all ages, he shows how this insight can be cultivated with a wide variety of tools that lead to better thinking and better strategy, strategy that cuts through the hype and gets results.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.