Produse
Produse
    • Total lei Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Idei cu lipici

      Idei cu lipici

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2018
      ISBN:
      9786069133972
      Adaugă în coș
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 400 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Cumpărat des împreună cu:
      Descriere

      Care idei au lipici?

      Fie că ești director general sau mamă cu normă întreagă, ai diverse idei pe care vrei să le comunici: un nou produs ce urmează să apară pe piață, o strategie pe care vrei să i-o vinzi șefului tău, valori pe care încerci să le insufli copiilor tăi. Dar este dificil – și chiar răutăcios – să schimbi felul în care gândesc și se comportă oamenii.

      În această carte, vei afla care sunt cele 6 calități fundamentale ale unei idei care o vor face să persiste:

      ▶ Simplitatea: Cum ajungi să prezinți esența unei idei fără s-o faci să sune stupid de simplu? Vezi cum introduc comandanții militari simplitatea în planurile de luptă – p. 37.

      ▶ Caracterul neașteptat: Cum captezi atenția oamenilor și cum o păstrezi? Vezi cum îi surprind directorii de la Nordstrom pe noii angajați cu adoptarea unor standarde înalte în serviciul cu clienții – p. 95

      ▶ Caracterul concret: Cum îi ajuți pe oameni să îți înțeleagă ideea și să și-o amintească mai târziu? Vezi cum a reușit un profesor de școală generală să-și lecuiască elevii de prejudecățile rasiale – p. 142

      ▶ Credibilitatea: Cum îi convingi pe oameni să creadă în ideea ta? Vezi ce fel de experiment au pus la cale antrenorii de la NBA pentru a face cât mai palpabil pericolul infestării cu HIV pentru jucători – p. 204.

      ▶ Emoțiile: Cum îi faci pe oameni să le pese de ideea ta? Vezi cum i-au convins autoritățile texane pe tinerii șoferi să nu mai arunce gunoiul pe jos – p. 244.

      ▶ Poveștile: Cum îi convingi pe oameni să se comporte în concordanță cu ideea ta? Vezi cum a ajuns campania publicitară a lui Jared pentru Subway să dea lovitura, în ciuda opoziției oamenilor de marketing de la Subway – p. 271

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.