Jucătorii se metamorfozează în pitici şi încep o aventură plină de neprevăzut: căutarea de aur într-o mină fără fund. Dar brusc un târnăcop sparge lampa a cărei lumină plăpândă ilumina încăperea, iar bezna se aşterne peste mină. Sabotorul a atacat din nou. Dar care dintre jucători este sabotorul? Veţi reuşi să găsiţi aurul, sau va fi sabotorul mai iscusit în atingerea ţelurilor sale perfide?
Regulile jocului:
Cu ajutorul cărţilor cu pitici jucătorilor le sunt desemnate rolurile de căutător de aur, respectiv sabotor. Rolurile rămân secrete şi se vor afla doar la terminarea rundei
Se vor pune pe masă cartea de start, iar la şapte cărţi distanţă cele trei cărţi de destinaţie. Cărţile de destinaţie vor rămâne cu faţa în jos. Una dintre ele reprezintă comoara de aur, dar nu se ştie care.
Jucătorii vor primi cărţi în mână. În fiecare tură ei vor putea pune o carte cu o porţiune de drum, să joace o carte de acţiune sau să chiar să paseze
Cărţile cu porţiuni de drum vor lega cartea de start cu cele de destinaţie. Acestea vor fi aşezate numai după alte cărţi cu porţiuni de drum, în aşa fel încât cele două cărţi să se potrivească perfect. Cărţile nu vor fi puse în diagonală.
Căutătorii de aur vor încerca să clădească un drum de la start la destinaţie, iar sabotorii vor încerca să împiedice acest lucru.
Cărţile de acţiune se vor juca în faţa jucătorului sau în faţa altui jucător. Cu ajutorul acestora jucătorii se pot ajuta reciproc, sau dimpotrivă, împiedica, sau pot să afle informaţii despre cărţile de destinaţie.
În momentul în care un jucător ajunge la cartea cu comoara de aur, tura se termină, căutătorii de aur au învins şi vor primi bucăţi de aur ca recompensă.
Tura se termină chiar şi fără atingerea cărţii cu comoara de aur. În aceste cazuri sabotorii sunt cei care vor primi bucăţile de aur.
După împărţirea cărţilor cu bucăţi de aur începe o nouă tură. Jocul se termină după trei ture, iar câştigătorul este acela care are cele mai multe bucăţi de aur.